دسته بندی

بهترین آموزشگاه زبان چینی در زنجان را بشناسید

بهترین آموزشگاه زبان چینی در زنجان را بشناسید

زبان چینی یکی از پر کاربرد ترین زبانهای زندۀ دنیاست؛ امروزه چینی زبانان، 16 درصد مردم جهان را  تشکیل می دهند، این درصد نشان دهندۀ این است که با یادگیری زبان چینی می توانید به پیشرفتهای بزرگی دست پیدا کنید.

اگر شما هم در زنجان زندگی می کنید و به دنبال بهترین آموزشگاه زبان چینی در زنجان می گردید، با ما همراه باشید.

فواید یادگیری زبان چینی چیست؟

کاربرد زبان چینی، امروزه بسیار گسترش یافته است؛ پیشرفتهای اقتصادی چین و تعداد زیاد گویندگان این زبان باعث شده است که برخی از متخصصان زبان چینی را زبان آیندۀ دنیا بدانند؛ همچنین زبان چینی در کنار زبانهای عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و اسپانیایی، به عنوان یکی از شش زبان اصلی دنیا در سازمان ملل، ثبت شده است. از مزایای یادگیری زبان چینی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • فرصتهای شغلی و تحصیلی بهتر:

اگر به اطرافیان خود توجه کنید، متوجه می شوید که اکثریت بر یکی از زبانهای اروپایی به خصوص انگلیسی مسلط هستند؛ اما کمتر کسی را پیدا می کنید که زبان چینی بداند و این در حالیست که در تجارت و اقتصاد جهانی چین حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در صورت تسلط بر این زبان فرصتهای شغلی و تحصیلی زیادی پیش روی شما خواهد بود.

  • توانایی برقراری ارتباط با مردم بخش وسیعی از آسیای شرقی:

کاربرد زبان چینی، به چین محدود نمی شود  بلکه اکثریت مردم از پکن تا سنگاپور ، چینی زبان هستند، این امر فرصتهای شغلی و تجاری بسیاری را برای کسی که بر زبان چینی و انگلیسی مسلط است به وجود می آورد.

  • تقویت حافظه:

یادگیری زبان چینی علاوه بر اینکه می تواند شما را به اهداف شغلی و تحصیلیتان برساند به دلیل تفاوتی که در آواها و واژگان، با سایر زبانها  دارد می تواند به تقویت حافظه شما کمک کند.

زبان چینی را از کجا یاد بگیریم؟

در دنیای صنعتی امروز، یادگیری زبان چینی برای تاجرانی که می خواهند در شرق آسیا تجارت کنند ضروریست. خواندن کتابهای آموزش زبان چینی، دیدن فیلم‌ها و آهنگ‌های چینی، مکالمه به زبان چینی و... روشهایی هستند که می توانند به یادگیری سریع زبان چینی کمک کنند، اما هیچ کدام از این روشها شما را از مدرس زبان چینی بینیاز نمی کند زیرا ساختار زبان چینی با زبان فارسی، کاملا متفاوت است.

درست است که کلاسهای آنلاین زبان چینی، در دسترس شماست و می توانید ثبت نام کرده و یادگیری را شروع کنید اما احتمالا شما هم با بسیاری از مردم هم عقیده اید که هیچ نوع کلاسی کلاس حضوری نمی شود؛ زیرا در کلاس حضوری تعامل بیشتری بین مدرس و دانشجو برقرار می شود. در چنین شرایطی نگران این خواهید بود که آیا در شهر محل زندگی شما نیز آموزشگاه حضوری زبان چینی وجود دارد؟ مثلا اگر ساکن شهری مثل زنجان هستید از کجا باید یک آموزشگاه خوب برای یادگیری پیدا کنید؟ به همین دلیل امروز می خواهیم یکی از بهترین آموزشگاههای زبان چینی در زنجان  را، به شما معرفی کنیم.

بهترین آموزشگاه زبان چینی در زنجان:

چایناکار یکی از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در زنجان است؛ که با استفاده از اساتید مجرب، تلاش می کند به شما در یادگیری زبان چینی و در نهایت رسیدن به اهدافتان کمک کند، برخی از ویژگیهای چایناکار عبارت است از:

  • استاد با تجربه:

اساتید چایناکار، همواره تلاش می کنند با استفاده از روشهای متنوع و نوین آموزش و با به کارگیری ابزارهای آموزشی مختلف مانند آهنگ، ویدیو و فلش کارت، یادگیری زبان چینی را برای شما زبان آموزان آسان کنند.

  • برگزاری دوره های گوناگون:

تنوع دوره های آموزش زبان چینی چایناکار بسیار زیاد است، در این آموزشگاه کلاسهای خصوصی و عمومی زبان چینی در سطوح مختلف برگزار می شود تا بتوانید در هر سطحی که هستید در کلاسهای آموزشی ثبت نام و شرکت کنید.

پس از هر دورۀ آموزشی از شما آزمون گرفته می شود و اگر تمایل داشته باشید امکان صدور مدرک معتبر نیز وجود دارد.

  • برگزاری کلاسهای آنلاین و آفلایندر کنار کلاسهای حضوری زبان چینی:

چایناکار علاوه بر کلاسهای حضوری کلاسهای آنلاین و آفلاین زبان چینی را نیز برگزار می کند تا اگر به هر دلیلی نمی خواهید در کلاسهای حضوری شرکت کنید بتوانید از کلاسهای آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

برخی از دوره های آموزش زبان چینی  چایناکار

دوره خصوصی زبان چینی: اگر علاقه مند به شرکت در کلاسهای خصوصی آموزش زبان چینی هستید، این دورۀ 12 ترمه، بهترین انتخاب برای شماست.

  • دوره عمومی زبان چینی: ممکن است بخواهید در دوره های عمومی شرکت کنید تا هم با دیگران، تعامل داشته باشید و هم هزینه کمتری پرداخت کنید، در این صورت می توانید در کلاسهای عمومی زبان چینی چایناکار ثبت نام کنید.
  • انواع فلش کارتهای زبان چینی: فلش کارتها ابزاری مناسب برای یادگیری بهتر زبان چینی هستند زیرا با استفاده از آنها می توانید واژگان را به سرعت مرور کنید و آنها را بهتر به خاطر بسپارید.
  • آموزش آواهای زبان چینی: می توان گفت این دوره پیشنیاز یادگیری زبان چینیست، پیش از یادگیری باید آواهای زبان چینی را یاد بگیرید تا بتوانید کلمات را تلفظ کنید.
  • دوره آموزش مقدماتی زبان چینی: این دوره مقدمه ای برای ورود به یادگیری پیشرفته زبان چینیست.
  • آموزش صفر تا صد زبان چینی در 6 کچنگ: در 6 کچنگ صفر تا صد زبان چینی را یاد خواهید گرفت، این دوره جامع برای تمام افرادی که می خواهند زبان چینی را یاد بگیرند مناسب است.
  • آهنگها و کلیپهای زبان چینی: با شنیدن آهنگهای زبان چینی و دیدن کلیپهای ترجمه شده، می توانید تلفظ کلمات را بهتر یاد بگیرید.
  • دوره تقویت مهارت شنیداری زبان چینی: برای اینکه بتوانید متوجه صحبتهای چینی زبانان بشوید و حتی برای اینکه بتوانید بهتر از پیش مکالمه کنید، نیاز دارید تا مهارت شنیداری زبان چینی خود را تقویت کنید.

سخن پایانی:

دانستید که یادگیری زبان چینی، می تواند فرصتهای شغلی و تحصیلی بیشماری را پیش روی شما قرار دهد؛ همچنین اگر قصد تجارت در شرق آسیا را دارید، آموختن این زبان برای شما ضروریست. البته با توجه به تفاوت ساختار زبان چینی با زبان فارسی، بهتر است یک استاد با تجربه و دلسوز در کنارتان باشد و در یادگیری این زبان به شما کمک کند.

همچنین در این مقاله، بهترین آموزشگاه زبان چینی در زنجان را به شما معرفی کردیم تا بتوانید در کلاسهای آموزش زبان چینی به صورت حضوری و آنلاین شرکت کنید.

البته اگر شما نیز قصد صادرات به چین یا همکاری با شرکت‌های چینی را دارید؛ اما زمان کافی برای یادگیری زبان چینی ندارید می توانید، یک مترجم زبان چینی استخدام کنید، تا در برقراری ارتباط با چینی زبانان به شما کمک کند.